Käytämme evästeitä tarjoamamme sisällön ja mainosten räätälöimiseen, sosiaalisen median ominaisuuksien tukemiseen ja kävijämäärämme analysoimiseen. Jaamme myös sosiaalisen median, mainosalan ja analytiikka-alan kumppaneillemme tietoa siitä, kuinka käytät sivustoamme. Näytä tiedot
Sulje

1.8.2010 - Minä ja Itä-länsi

Moikka taas kaikki mun blogini ystäväni. Nyt itse asiaan olimme menossa Pesäkarhujen naisten kanssa Jyväskylään pelamaan Kirittäriä vastaan. Päivä oli 11.6. sitten josku klo 13-14 aikoihin meidän pelijohtajamme Sami Petteri Kivimäki soitti Arto Ojanimelle mikä on Superpesiksen hallituksen jäsen ja kysyi olisko mahdollista, että minä pääsisin mukaan b-tyttöjen lännen joukkueen huoltaja ryhmään  ja Artsi sanoi kyllä se sopii.

Siitä aloin sitten järjestämään itselleni majoitusta viikonlopuksi hesaan itä-länteen mikä pelattiin 2-4.7.2010. Sitten sain järjestettyä itselleni majoituksen, siitä täyttyy antaa kiitokset serkulleni Pertti Haulalle, että se pysty majoittamaan mut. Mutta sitten kun saattiin järjestettyä tämä majoitus puoli, sitten odotin päivä päivältä sitä kun lähtö koittaa itä-länteen.

Sitten hieman taustatietoa, että itä-länteen valitaan eka valitsijat mitkä valitsee joukkoeen ja pelinjohtajat. Huoltajat tulevat yleensä paikkallisista seuroista, mutta tänä vuonna meidän pelinjohtajamme puhuivat mut sinne. Eli tässä vaiheessa kiitokset SAMI PETTERI KIVIMÄELLE JA PETRI KAIJANSINKOLLE, että puhuivat mut itä-länteen.

Sitten koitti paljon odotettu päivä eli lähtöpäivä 2.7. klo 9 lähdettiin Peten autolla kohti hesaa. Meillä oli kyydissä b tyttöjen länteen valitut Susanne Ojaniemi ja Milla Jakonen. Ja meitä lähti varmaan kolme autoa Porista, sitten sovittiin että pysähdytään uudella abc asemalla nokian kohdalla ja siellä syötiin aamupala ja jatkettiin matkaa kohti helsinkiin.

Koska meillä oli joukkueen kanssa kokoontuminen slu-talossa klo 14, siellä näin sitten nämä muut meidän huoltotiimin jäsenet Eijan ja Paulan. Valitan etten muista kummankaan sukunimeä, sekä joukkueen muut jäsenet. Palverin jälkeen siirryttiin sitten hotelliin. Likat majoittu sinne, sieltä lähdettiin syömään Finnair stadiumiin ravintola tiloihin linja-autolla. Nimeä en muista oon pahoillani siitä, mutta oli mukava kuski kumminkin. Sieltä lähdimme klo 16.30 bussilla Meilahden urheilupuistoon treenaamaan ja pitämään joukkueen kanssa palaverin. Otettiin Eijan miehen kanssa minkä nimi oli Mikko piikkit pois piikkareista, kun ei saanut pelata piikkareilla missä oli piikkit paikallaan. Sieltä siirryttiin sitten klo 18 seuramaan a-poikien itä-länttä minkä itä voitti.

Sitten siellä oli ruokailu viellä illalla klo 20.45 aikoihin. Sen jälkeen siirryttiin linkkarilla hoteliin ja sieltä minä jatkoin matkaa Pasilan junaasemalle ja nousin Järvenpäähään menevään junaan. Siellä kävin serkkuni kanssa Järvenpäässä vähän kulussa. Sitten koitti lauantai aamu. Herätys klo 07.30, söin aamupalaa ja siirryin juna-asemalle klo 08.40 junalla kohti hesaa. Olin hotellilla klo 09.20 sieltä jatkui matka kohti Finnair stadiumia missä pelit pelattiin. Lännen b-tytöt voittivat oli muuten ainoa minkä voiton länsi otti tänä vuonna itä lännessä.

Itselleni jäi hyvä maku koko tapahtumasta ja sain kuulla muilta joukkueen jäseniltä millai muilla pesis joukkueissa hoidetaan asiat ja sain myös kiitokset kaikilta lännen b-tytöiltä millai hoisin hommani. Se oli kiva kuulla, että itse hoidan ainakin kunnolla asiat. Pelin jälkeen siirryttiin syömään ja seuraamaan naisten peliä ja sen jälkeen jäätiin iltajuhlaan. Sieltä lähdin sitten taas Järvenpäähän yöksi ja sitten sunnuntaina päivällä katsottiin miesten peli. Sitten lähdettiin kotiin Peten kanssa.

Lopuksi haluan kiittää viellä Sami Petteri Kivimäkeä ja Petri Kaijansinkkoa siitä, että he puhuivat mut itä-länteen.

Ystävällisin terveisin mun blogini lukijoille
ROI HERMONEN

Rokin blogi - huoltaja vailla vertaa